miercuri, 6 iulie 2011

Si o iau de la capat,lupt!

asa sunt eu sau cel putin asa imi impun sa fiu-o luptatoare.de'a lungul anilor am invatat ca viata este o lupta care trebuie dusa pana la capat orice ar fi.am invatat ca nu primesti nimic fara munca si ca nimic in viata nu e corect.trebuie sa inveti sa te pazesti de cei care iti vor raul,cei care stau ascunsi in spatele unor masti de ceara,gata sa te atace atunci cand iti gasesc punctul sensibil.nu'i lasa sa te transforme intr'un suflet rece.lupta! lupta pentru o viata frumoasa,pentru o iubire sincera si pentru visele tale.chiar daca viata te ingenuncheaza,arata'i ca inca mai poti,eu asa mi'am propus sa fac.vreau sa ma ghidez dupa vorba aia" ce nu te omoara te face mai puternic".Greutatile ne maturizeaza,ne intaresc si ne fac sa ne depasim limitele.Eu pot mai mult,eu vreau mai mult,eu fac mai mult.eu lupt,pentru ca pot.eu lupt pentru ce imi doresc.o sa trec peste toate si chiar de o sa fie sa cad,ma voi ridica,ma voi scutura de praf si voi cotinua,pentru ca viata e o lupta la care nu trebuie sa renuntam NICIODATA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu