miercuri, 27 iulie 2011

Pierzi sau castigi?

stateam si ma gandeam cat de usor e sa pierzi anumite lucruri sau persoane.pur si simplu ele te parasesc,fara vreun motiv anume,pleaca si te lasa intr'un gol imens.dar cu toate astea cred ca de fiecare data cand pierdem pe o parte,castigam pe alta,numai ca suntem atat de afectati de ceea ce am pierdut incat nu mai avem timp sa aruncam o privire spre ceea ce am castigat.pentru ca asa e in viata,trebuie sa pierdem anumite lucruri pentru a invata sa ne bucuram atunci cand le castigam.si totusi...de ce trebuie sa pierdem?de ce nu putem avea totul...sau macar tot ceea ce ne face fericiti? de ce niciodata nu suntem multumiti si mereu vrem mai mult si mai mult? ar trebui sa ne multumim cu ceea ce avem si sa intelegem ca in viata nu e totul perfect,azi zambesti maine plangi,azi esti sus maine esti jos,azi iubesti maine urasti,azi esti...maine nu mai esti.azi pierzi sau casitgi?

Un comentariu:

  1. Ai dreptate, de fiecare data cand pierdem pe o parte, castigam pe alta. Dar de cele mai multe ori nu realizam acest lucru imediat. Si...eu mi-am dat seama ca daca am pierdut ceva sau pe cineva a fost ca sa invat sa apreciez mai mult ceea ce am. Oricum, am ajuns la concluzia ca lucrurile si oamenii pe care ii pierdem se intorc la noi mai devreme sau mai tarziu, intr-un fel sau altul... Trebuie doar sa avem rabdare :)

    RăspundețiȘtergere