vineri, 1 iulie 2011

Jumatate.

Se spune ca fiecare dintre noi,poarta in piept doar jumatate de inima si asta pentru ca cealalta jumatate se afla undeva in lume ,bine ascunsa, iar noi avem dificila misiune de a afla unde se afla aceasta jumatate care ne lipseste, aceasta piesa de puzzle care intregeste jocul inimii.E greu sa iti gasesti cu adevarat jumatatea,dar un gand ma linisteste,ea e undeva...undeva in lume ,poate mai departe sau mai aproape decat ne imaginam.Desi cuvantul jumatate,adesea ne duce cu gandul la iubire si la tot ce e mai frumos,el are si intelesuri diferite.Jumatate din...NU! eu nu vreau jumatate din...pentru ca eu vreau totul.Nu imi plac jumatatile de masura,nu imi place sa primesc doar o parte din intregul pe care probabil l'as merita.Eu vreau totul sau nimic,sunt orgolioasa iar atunci cand mi se ofera prea putin din cat as putea primii,nu ma multumesc si renunt, prefer sa nu mai primesc nimic.Mai bine deloc,ma descurc si fara. eu nu fac nimic pe jumatate,nu iubesc pe jumatate,nu urasc pe jumatate,nu iti sunt prietena pe jumatate si asta pentru ca eu sunt un intreg.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu