marți, 26 iulie 2011

Fara regrete.

nu regret nimic din ceea ce am facut,chiar daca a fost bine sau rau,nu regret pentru ca din orice lucru pe care il fac,il spun,il simt sau il traiesc am cate ceva de invatat.putin cate putin incep sa ma construiesc pe mine,sa imi formez un caracter si sa ma definesc ca si persoana.am spus ca nu regret nimic din ceea ce am facut si spun asta pentru ca fiecare lucru bun m'a ajutat sa ajung mai sus la fel cum fiecare lucru rau m'a facut sa raman totusi cu picioarele pe pamanat si sa invat din greseli.totusi regrete exista... regret lucruri pe care stiu ca trebuia sa le fac candva si cu toate astea nu am facut'o. De ce ?din teama,timiditate sau lasitate.mi'a lipsit poate doza aia de curaj sau de nebunie si acum sincer...imi pare rau.imi pare rau,dar cu toate astea stiu ca timpul nu se intoarce si nu mai pot sa fac acum nimic din ce trebuia facut atunci.cu toate astea sunt hotarata sa nu mai scap nici o ocazie,sa profit de orice sansa ce mi se ofera si sa fac intotdeauna doar ceea ce simt ,fara sa imi pese de ceea ce gandesc altii despre mine.de azi conteaza doar ce vreau eu si atat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu