joi, 30 iunie 2011

Trecut.Prezent.Viitor.

Trecutul meu...suferinta dar si momente unice.Da ,spun suferinta,pentru ca am suferit,am suferit mult.viata m'a pus la incercare foarte tare atunci cand am pierdut persoane dragi,atunci cand lucrurile rele parca nu se mai terminau.mi'a fost greu sa imi revin,am avut momente de depresie pentru ca nu e usor sa treci prin socul mortii a 4 membrii ai familiei,in doar 2 ani.e greu,eram poate prea mica sa trec prin asa ceva,poate de'asta m'am si maturizat mai repede decat ceilalti,pentru ca am inteles mult mai devreme ca viata nu e facuta doar din zambete si fericire ,ci mai exista si momente triste,adevarate tragedii.Dar trecutul meu nu reprezinta doar tristete,am si momente pe care as dori sa le mai traiesc odata,lucruri de care imi aduc aminte mereu cu zambetul pe buze si cu inima plina de bucurie.cu toate astea...trecutul e trecut ,m'am hotarat sa il las in spate si sa traiesc un prezent perfect,sau macar aproape perfect,un prezent care sa imi ofere tot ceea ce visez ,un prezent de care sa ma bucur impreuna cu cei care au fost mereu langa mine si carora le sunt recunoscatoare,ca in momentele in care nu mai stiam de mine,mi'au dat o mana de ajutor,un sfat,m'au ridicat de jos si mi'au explicat ca orice ar fi viata e frumoasa si merge inainte.Va multumesc! Cat despre viitor...am planuri mari.Visez la un viitor stralucit,la o viata buna,am multe ambitii si planuri pe care o sa incerc sa le pun in aplicare.Sunt constienta ca va fi greu,insa cu putina rabdare si putina ambitie o sa reusesc!Promit...va promit voua celor ce ati crezut,credeti si veti mai crede in mine !

Un comentariu:

  1. mie uneori imi e greu sa las trecutul in spate, oricat as incerca. sau poate ca nu imi doresc suficient de mult asta:| cert e ca nu pot, nu pot sa uit nimic si nici sa nu imi amintesc mereu unele lucruri care...m-au schimbat intr-o oarecare masura. oricum, imi place ca tu esti optimista:) te pup:*

    RăspundețiȘtergere