duminică, 26 iunie 2011

prietena mea:x


O iubesc! Incep prin a spune asta pentru ca asa e.Nu sunt doar vorbe in vant,chiar pot spune ca imi e mai mult decat o foarte buna prietena,imi e ca o sora.Ea e singura care e langa mine oricand,fie furtuna fie soare.Ea ma iubeste,indiferent de situatie,are grija de mine si intodeauna ma scoate din starile proaste.E de ajuns sa vorbim ,putin si gata zambetul imi revine la loc.Recunosc nu e totul numai lapte si miere mereu, ne mai si certam si mi se pare normal...nu putem fi mereu de aceiasi parere.Problema e ca ne certam din motive stupide,lipsite de sens,incercam sa ne "ignoram",cica,dar fara rezultat insa. Nu putem ramane certate,pentru ca...pentru ca ne leaga prea multe,ne leaga o prietenie fara secrete,o prietenie sincera cum poate multi si'ar dori si putini au, o prietenie adevarata bazata pe respect,incredere si loialitate.Draga mea, acum ma adresez tie, direct, stiu ca te supar adesea cu firea mea "nervoasa ", ca iti fac capul calendar cu problemele mele,ca sunt rautacioasa si orgolioasa dar...asta sunt,nu ma pot schimba si poate daca as face'o nu ar mai fi nimic la fel , tot ce stiu e ca asta mica si nervoasa ,te iubeste si spera ca prietenia noastra sa dureze mult,cel mai mult.Pentru ca a inceput perfect si roz , a continuat roz si nu se va termina niciodata.Te intebi ce? Prietenia noastra!

2 comentarii: