luni, 27 iunie 2011

~Fericirea ~

Se spune ca fericirea e ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa'ti irosesti viata intreaga.Si asa e,fericirea absoluta cred ca se intalneste foarte greu,de fapt cred ca nu se intalneste niciodata,pentru ca nimeni nu poate fi pe deplin fericit.Intotdeauna iti lipseste ceva,nu le poti avea pe toate,la fel cum nu poti fi perfect.Totusi stau si ma intreb cateodata,ce rost ar mai avea viata daca le'am avea pe toate,daca am stii ca suntem pe deplin fericiti.Raspuns:nici un rost.Cred ca nu am putea sa ne bucuram de fericire atata timp cat nu am stii ce e tristetea.Am invatat ca fericirea vine din lucruri marunte si ca ceea ce ma face pe mine fericita e posibil ca pe altii sa nu ii faca.Fiecare e fericit dintr'un anumit motiv.Unii sunt fericiti daca au bani,unii daca au sanatate altii daca au iubire.Fiecare lupta in viata pentru cate ceva,pentru acel ceva ce il face fericit,acel ceva care ii aduce liniste si implinire.Nimic nu e mai frumos decat sa lupti pentru ceva iar la sfarsit sa fi rasplatit,sa ai tot ce ti'ai dorit .Asta este fericirea,adevartul ei sens pentru care oricat de greu ar fi drumul merita sa mergi pana la final.So...don't worry ,be happy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu