joi, 23 iunie 2011

Despre mine.

Despre mine...
Eu sunt...Eu ,si cred ca asta e cel mai important,poate suna ciudat dar am vazut oameni care nu sunt Ei,sunt ceea ce vor altii,sunt copia fidela a unor tipuri umane,sunt ceea ce nici ei nu cred ca sunt.Dar eu sunt eu,nu ma ghidez dupa regulile altora,prefer sa mi impun singura limite,sa imi propun singura unde vreau sa ajung.Nu imi place sa fiu controlata,consider ca fiecare trebuie sa aiba un autocontrol,fiecare trebuie sa isi organizeze viata,chiar daca uneori gresim,dar a gresi e omeneste iar omul din greseli invata.Iubesc? Da, iubesc,iubesc din toata inima ,iubesc cu patos tot ce ma inconjoara,iubesc florile care cu frumusetea lor alunga orice gand urat,iubesc animalele care cu gingasia lor ne fac ziua mai frumoasa,iubesc muntii care ne invata ca in viata avem nevoie si de duritate,iubesc marea pentru ca e schimbatoare,la fel ca mine,cand agitata cand ametitor de linstita si nu in ultimul rand iubesc oamenii,de ce? nici eu nu stiu,dar ii iubesc,desi poate ca ei nu ma iubesc pe mine.Sunt o visatoare,imi place sa visez cu ochii deschisi,sa cred ca tot ce imi propun imi va iesi,sa cred ca viata e roz si ca iubirea pluteste in aer.Sunt naiva si asta il consider un defect,pentru ca oamenii profita uneori de naivitatea mea,sau mai bine zis de increderea enorma pe care o am in ei,profita si ajung sa ma raneasca,ajung sa imi rupa sufletul in mii de bucatele,pe care le adun tot timpul si le lipesc cu ceea ce se numeste resemnare.Sunt ...sunt inca un copil,asa imi place sa cred,imi place sa cred ca am nevoie de protectie,ca am nevoie de cei din jurul meu,sa ma tina langa sufletul lor, imi place sa cred ca desi au trecut anii nu m-am maturizat ,vreau sa mai copilaresc,vreau sa fiu iar cum eram odata,singura mea grija sa fie unde imi pun papusile,cu ce rochita sa ma imbrac sau ce  floricele sa desenez.Sunt multe de spus despre mine,dar daca as continua poate ca nu as mai termina niciodata,de aceea prefer sa ma opresc si sa ii las pe ceilalti sa ma judece,sa imi arate ei cum sunt.

3 comentarii:

  1. Pitti...m.ai surprins in mod placut:*ce pot spune...bine ai venit in lumea bloggerilor...a mea si a ta ca suntem cam putini:))mai e si mircea badea:))vezi ca lenevia e anti-blog!

    RăspundețiȘtergere