vineri, 24 iunie 2011

...

Dezamagirile sunt ceea ce primim in schimbul iubirii sau increderii prea mare in oameni.Uneori am impresia ca oamenii sunt programati genetic sa ne raneasca,sa ne dezamageasca ,asa sunt ei,poate asa sunt si eu,ranesc sau dezamagesc cu voie sau fara voie.E greu totusi,sa ai sperante ,iluzii,vise mari care intr'o clipa sa iti fie spulberate.E greu cand astepti totul de la o persoana,iar aceasta nu iti ofera nimic.E greu sa fi in plus acolo unde poate odata erai totul.E greu sa fi tratat cu indiferenta,de persoanele pe care le iubesti cel mai mult.E greu sa-i pierzi pe cei dragi ,dar cel mai greu e sa te obisnuiesti cu ideea ca ei nu vor mai fi niciodata langa tine. E greu sa treci peste aceste momente grele,peste aceste dezamagiri,din acest motiv ,cei slabi clacheaza,uita ca in viata mai sunt si lucruri frumoase si uita sa se mai ridice atunci cand

cad.Deseori avem nevoie de cineva,care sa ne ajute sa trecem peste greutati,de acel cineva care sa ne motiveze,care sa ne redea increderea in noi,care sa ne faca sa simtim din nou ca traim.Dar ce se intampla atunci cand acest cineva nu apare? Eh,aici e problema,acesta este momentul in care ne simtim singuri,tristi,goi pe dinauntru ,ne simtim de parca nu mai avem nici un rost,simtim ca nu folosim nimanui,ca suntem doar o carpa care a fost folosita, este uzata si trebuie sa fie aruncata.Poate sunt cuvinte grele,dar viata de zi cu zi in care traim,haosul si agitatia ma fac sa cred ca am uitat sa mai fim fericiti, ca am uitat sa ne iubim, ma fac sa cred ca am uitat sa ne bucuram cu adevarat de ceea ce conteaza,de lucruile marunte,ma fac sa cred ca am devenit doar niste "roboti",care se grabesc sa traiasca,iar atunci cand acesti "roboti" ne arata ca au suflet,il arata doar prin lacrimi,tristete si suparari.Am uitat sa zambim,sa traim si sa iubim.Ce e de facut?...

4 comentarii:

  1. piti:( mi-a placut ce ai scris, chiar m-a impresionat:( nu stiu daca e ceva de facut, poate doar sa nu mai punem atata suflet, sa nu mai asteptam atat de mult de la unele persoane pentru ca in final tot noi suntem dezamagiti si suferim, tot noi cei care oferim tot:|

    RăspundețiȘtergere
  2. da asa e :( ma bucur mult ca va place.va pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. are dreptate erna...nu mai pune suflet pt orice si oricine(ti-o spun din propria experienta:-<..) chiar nu se merita:*:*

    RăspundețiȘtergere